תרם אופניים למפוני העוטף; השכנים הציתו את החנות

בנצי לייזרוביץ No Comments on תרם אופניים למפוני העוטף; השכנים הציתו את החנות

בעל חנות אופניים בטייבה תרם מספר זוגות לילדים תושבי עוטף עזה שפונו מבתיהם עקב המלחמה. שכניו הערבים לא ראו בעין יפה את הזדהותו עם סבלם של היהודים והתחילו לאיים ולפגוע בו ובחנותו. ימ"ר מחוז מרכז והשב״כ פענחו את תיק ההצתה והבזיזה שבוצעו על רקע אידיאולוגי – לאומני, הוגשו 7 כתבי אישום בגין ביזת החנות ובעבירות טרור ונשק

צילום: כבאות והצלה לישראל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ימ"ר מחוז מרכז והשב״כ פענחו את תיק ההצתה והביזה של חנות אופניים בטייבה, שבוצעו על רקע אידיאולוגי – לאומני, לאחר שבעל החנות-תושב המקום תרם אופניים למפוני ותושבי העוטף.

בתוך כך, שוטרי תחנת טייבה ולוחמי יס"מ שרון עצרו תחילה 5 צעירים תושבי העיר בחשד למעורבות, כאשר התפתחויות בחקירת השב"כ וימ"ר מחוז מרכז הובילה למעצר חשודים נוספים בביזת החנות ובעבירות טרור ונשק.

בתום החקירה, הוגש היום לבית המשפט במחוז מרכז, על ידי עו״ד תומר שטינברג, כתבי אישום כנגד 7 צעירים המעורבים בפרשייה המייחסים למעורבים, כל אחד לפי חלקו, עבירות של התפרצות, גניבה, נשיאת נשק, ירי, החזקת נשק ופגיעה בכבוד הדגל, וכן בעניינו של אחד המעורבים יוחסה עבירה של הצתה בנסיבות של מעשה טרור.

שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה פעילות שתכליתה פגיעה באזרחים על רקע לאומני-אידיאולוגי, ללא קשר ללאום, דת או מין וימשיכו לפעול בנחישות, בהתאם לסמכות הנתונה בחוק, תוך נקיטת כלל האמצעים העומדים לרשותם, בכדי לסכל איומים כאמור.



0 תגובות